Piet
bedankt
voor je bericht, maar... ik ga geen brief sturen, want als paranoïde
uitkeringstrekker ben ik ervan overtuigd dat ze niks gaan doen met mijn
brief en bovendien moet ik een postzegel en een envelop betalen. Een
aangetekende brief van €8.35? hahahahahahaha.... is niet grappig, ik ben
fokking arm omdat ik geen LDT heb. Ik heb het zo gedaan en je kan de
mensen ook dit stappenplan mailen:
- ga naar het contactformulier van de gemeente:
https://formulieren.amsterdam. nl/tripleforms/LoketAmsterdam/ formulier/nl-NL/evAmsterdam/sc Klachtenformulier.aspx/fKlacht enformulierIntro
- ga naar het contactformulier van de gemeente:
https://formulieren.amsterdam.
-
kies voor 'vraag', typ in het veld "Omschrijf hier zo nauwkeurig
mogelijk uw vraag" het zinnetje: "Hierbij vraag ik een individuele
inkomenstoeslag aan
omdat ik langere tijd een uitkering heb."
omdat ik langere tijd een uitkering heb."
- bij naam en adresgegevens kun je ook je BSN invullen en je e-mailadres
-
je krijgt per e-mail een bevestiging met een referentienummer en de
belofte dat de gemeente binnen vijf werkdagen zal reageren op jouw vraag
ik
denk zelf dat als ze dan weigeren, dat ik dan een klacht moet indienen,
maar ik hoor graag van Marc hoe we het verder moeten aanpakken.
Misschien kunnen we gezellig met een hoop afgewezen aanvragen naar de
rechter? Goed plan!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten